Today is THE day.

Idag, idag har jag bestämt att jag ska bli klar med allt i skolan. Så det jag har kvar just nu är att skriva min projekt rapport. Så nu jävlar! Nu ska den blir klar, jag ska sitta här och skriva så om jag måste sitta till klockan tre! Så det så!
Fick göra mitt svenskaläxförhör idag, det gick faktiskt bra ändå. Var någon liten grej som jag inte kunde. Men nu är det bäst att han ger min VG i kursen eftersom jag har fått jaga honom så mycket. Haha, I demand it!
Så nu ska jag börja skriva så att det flyger tangenter!  Och föresten 8 dagar kvar till studenten och 72 dagar till Stockholms flytten!


Ciao.

Kommentarer
Postat av: Linda

Låter som en bra plan ju, hejja! Jag hade opponering igår, så nu ska jag bara putsa på lilla uppsatsen, sen är jag typ klar...skuuumt! Jag köpte en klänning igår, en röd en fluffig!:) wihoo! Lycka till med pluggeriet!! pusspusssss!!!!

2008-05-27 @ 15:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback