Solrosor

Idag var mamma och jag till stan (Sofia, läses ESKILSTUNA!!;). Jag hittade ett par finfina jeansshorts till mig själv, ni vet såna där som är korta i benen, liksom. Sen så vet väl alla vad som händer på fredag? Jo, Samuel fyller nämligen år. Så jag har letat present till honom, och jag tror att jag har hittat den! Jag har inte bestämt mig helt säket än, men jag funderar. Kan inte skriva vad det är här eftersom Samuel läser ju här ibland så ;) Men han ska liksom få 1 och 1/3 present av mig, haha. Samuel, fundera på den du ;)

Jag följde med mamma när hon skulle köpa blommor också, på något megastort växthus typ. Jag fick solros frön som jag ska plantera nedanför vår lilla veranda som vi har vid ytterdörren! Haha ;D Det kommer att bli jättefint, jag lovar! ;)
Nu ska jag läsa lite, jiho. Sen ska jag kanske ut, ut och plantera. Oh yes. Make my day.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback