Ska man skratta eller gråta?

Det är väldigt underligt, eller ja vissa saker och människor är underliga. Jag menar, inte underliga på ett bra sätt. Vissa människor går inte ihop, vissa människor säger saker om människor elaka saker, konstiga saker, meningslösa saker? Jag tror, och det är inte bara jag som tror, att många personer säger saker om människor för att dom är det själva. Jag har sagt saker om andra, men kanske inte alltid menat det, men ja jag har sagt saker och jag står för det men när vissa människor tjatar om saker om och om igen om hur andra människor är så är dom nog det själva. Dom vågar bara inte komma ut med det. Och det roliga, inte bara jag som tror!

Och jag ljög i förgår föresten - jag skulle ha uppdaterat igår om balen men ja så blev det inte. För mycke plugg och för lite till. Haha, yes box!

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback