Nu kommer det...


 


Nu kommer mitt inlägg om balen som jag har tjatat om i typ två inlägg. Balen var jättebra, över förväntan om jag ska vara ärlig. Visst fanns det en och annan tråkighet, men men. Man kan väl inte kräva att det ska bli perfekt.
       Dagen började med att jag fick stiga upp i ottan (nästan i alla fall!) för att äta frukost så att mamma kunde fixa mitt hår. Att få håret fixat tog ungefär 2 timmar och 45 minuter. Men det var det värt, blev jättefint! :) Jag skulle sminka mig och fixa naglarna också innan ombytet. Men båda delarna gick ganska fort så jag var klar till ungefär fyra, så var ju inte överstressad eftersom vi skulle vara vid skolan till halv fem!
       Samuel satt och titta på tv medan jag höll på att bli klar, han åkte också till bolaget för att köpa cider så vi hade något att dricka. Varken jag eller han älskar champagne så kändes onödigt att pina i sig det, så cider tyckte jag var bäst och den var god också :)
       Vi var vid skolan ungefär en timme, alla hade familj och vänner där så det blev faktiskt endel folk vilket var väldigt kul! :) Vi, eller Calle tog massvis med bilder med min kamera, några finns på min bilddagbok. Bilen vi skulle dit med var också väldigt fin måste jag säga, det var en Cadillac! Snyggast av alla, haha!
       Men efter att vi varit i skolan så åkte vi till Kolswa Herrgård, vilket var väldigt trevligt. God mat och allt, men det var där tråkigheten kom. Vi hade ju övat för att kunna dansa vals men så när vi kommer in i rummet vi ska dansa i så är det alls som dom sa. Rummer är ganska litet men det skulle vara lagom för oss om de hade plockat ut alla möbler som de sa att det skulle! Men nej, vi skjuter allt åt sidan. Hur mycket plats tar inte det liksom? Så valsen blev helt förstörd, typ som en parodi. Buttert.

Men ja, kvällen blev överlag bra och jag hade kul, det blir ju vad man gör det till!

Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback