Nu jäklar, Klart!

Nu är min städning klar, väldans skönt! Mitt rum känns megastort när det ska städas. Känns som om det aldrig tar slut, som en megalång tunnel. Men nu är det i alla fall klart och det är najs. Så nu pratar jag med Samuel i telefon, mys. Vi pratar jämt i telefon i typ 40 minuter innan vi ska sova, haha :) Jag har bäddat rent i min säng också, så snart ska jag duscha och lägga mig! Så härligt med nybäddat, like heaven in a bed ;P Haha. Så nu prata klart, sen dusch dax, sen sovtime i min underbara säng!

Ciao, Goodnight and sleep tight!

Kommentarer
Postat av: Susanna

...va bra att du städar o fixar. Nu har säkert glömt det med dreads o drads o tjafs... eller hur.

2008-05-29 @ 11:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback