Någon som vill göra allt jag har att göra?

I helgen bokade jag och Samuel vår finlands resa! Jiho! :) Vi åker den 30 Juli, dagsfärja och kommer hem 5 augusti med dag färja. Vi ska åka med Viking Line. Ska bli jättekul att åka! Längtar massor! :) Så nu måste man spara lite pengar ockås, men så är det ju så att man får pengar i sommar också från skattgrejset. Eftersom jag skatta förra året som en "vanlig arbete" så får jag ju tillbaka allt under 17 100! Yey. Så ska jag jobba också, eller det är i alla fall tänkt så. Tanten på jobbet har ju inte hört av sig! Hon var så sur sist jag ringde så man vågar ju knappt ringa igen liksom, men hon sa "- jag ser tre veckor är du kan få". Så nu har jag räknat med att jag ska få jobb! Och jag är ju tim-vikare nu också, så jag borde få sommarjobb. Jag kräver det! ;P Men ska väl samla på mig mod att ringa, om hon ens svarar när ag ringer. Sist tog det ju mig 2 veckor innan jag fick tag i henne. Surtant.

Nu har vi haft världens segaste lektion också, rättkunskap. Jag förstår inte hur man kan göra ett ämne så tråkigt. Egentligen borde man bli gymnasielärare och bli den där läraren som alla vill ha, bli världens bästa lärare som gör ett ganska så tråkigt ämne väldans kul. Haha, lycka till liksom. Sen har man ett förbannat internationella relationer prov nästa också, och tonvis med annat. Blä.

Ciao.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ring ring ring henne!!! Du måste ju få ditt schema ju, bäst att ringa så dom inte delar ut dina dagar till andra! puss!

2008-05-14 @ 10:42:23
Postat av: El Samuell

Åh, jag längtar oxå till vi ska åka!!!

2008-05-14 @ 19:19:51
Postat av: Millan - Eruannon

Sv: Tack så mycket! :) Jadu, svårt att förklara, designen gör jag i photoshop. Sen gäller de bara att kunna förstå vad alla koder betyder :D haha. Det tar sin lilla tid innan man förstår ;)

Postat av: Linda

hej fjunis, här (http://designhjalp.blogg.se) är en blogg och där i finns hjälp hur mna kan lägga upp en header och bakgrund, kolla i kategorierna i sidan så ser du. Puss!

2008-05-15 @ 15:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback