Någon som har svaret på biopopcorns hemligheten?

Lärarmiddag idag! Många ska nog dricka men det ska inte jag (vad har hänt?!). Fast det kan ju bero på att jag inte har mått sådär kalasbra. Så jag ska ha med mig Cola light, men det är väldans gott det med så :) Maten tror jag också blir helt okej, det ska bli Buffé! Det börjar klockan sju, så ska väl hoppa in i duschen snart.

Imorgon ka jag och Samuel på bio, vi ska se Utan spår. Jag hoppas den är bra, innan det ska vi laga mat och grejer. Sen på dagen ska vi gå på stan och grejer. Men jag har bestämt att vi till bion ska köpa biopopcorn och biodricka och biogodis Japp, det ska vi! Det är någonting med Biopopcorn som gör att dom inte smakar likadant som hemmapopcorn. Varför är det så?

Idag hade jag mitt engelska invigningstal. Det gick väl sådär, men text var jag jättenöjd över och så. Men varför blir jag så satans nervös? Snabbt och osäkert bli jag brandbilsröd i ansiktet, jag börjar skaka, min röst börjar darra och jag kan inte stå stilla. Men min lärare MC tycker att jag har en bra talatröst så, haha. Det kan ju int förstå för en sekund så, men men :)

Nu ska jag duscha! Sova hos Samuel inatt!

Ciao


Kommentarer
Postat av: Linda

Å jag blir också sådär, knäna darrar och så...så blir jag röd på halsen och varm om kinderna. Men det brukar ju inte synas utåt direkt, så det gick säkert bra!! Och talet var ju så briljant som det bara kan bli!;) Puss & ha det så skoj på middagen!

2008-05-23 @ 19:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback