My name is IKEA!

Idag var jag i skolan för att redovisa vårt PA och så för att göra ett svenska läxförhör! PA redovisningen gick bra, vi höll oss runt 20 minuter. Men så var det dax för svenskaprovet, men så självklart så glömmer min lärare bort mig, för andra gången. Nådigt irriterad man blir då, ska jag springa runt och jaga honom? Nej, det ska jag inte. Det var till och med han som bestämde vilken tid och vilken plats jag skulle göra läxförhöret och så glömmer han bort det?! Blir så irriterad, visst skolan ska läggas ner och han ska byta till en annan skola men det betyder ju inte att han ska struntai oss som finns kvar! Men ja, förhoppningsvis får jag väl göra det imorgon!

Var med Sofia och Danne till IKEA idag också, hitta jättefina tallrikar som jag väldans gärna vill ha. Kostar dock 49 kronor styck, så ganska dyra. Det fanns fina skålar till också. Har sagt till Mamma att jag vill ha dom och till Samuel, haha.
Dom var helt überfina. Varför har man inte en sisodär 400 kronor som bara ligger och skräpar? Suck.

Nu ska jag fortsätta kika på CSI och äta lite på Samuels chips! (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback