Modeller!

Jag glömde nämna! Jag la in ett inlägg på en sida om att jag behöver modeller till i höst när jag börjar makeup och hårstylist utbildningen! Hoppas att åtmintone någon ser det och blir intresserad! Ibland känns som om "Ja! Kanske någon!" ibland "dream on, typ".
VA MIN MODELL ÅR 2008 GODDAMN IT! :D
Men mitt inlägg skrev jag såhär:

I höst ska jag börja på Makeup institute Stockholm Mist!
Och jag skulle behöva modeller från och med den 18 augusti,
eftersom jag ska bli makeup och hårstylist så kommer jag göra
många typer av sminkningar och håruppsättningar så jag behöver
modeller (både tjejer och killar) under hela hösten!
Du får gärna vara modell mer en än gång!
Min utbildning är i Stockholm så det är bra om Du bor där omkring :)
Om Du är intresserad så hör av dig så kan jag berätta mer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback