Lagom butter!

Jag stiger upp idag klockan sju för att jag börjar klockan åtta. Sarah plockar upp mig och vi åker till skolan, för att ha min enda lektion på hela dagen. Så när vi kommer dit så är det ju självklart att man inte har någon lektion! Då blir man lagom butter, stiger upp så jäkla tidigt för absolut ingenting! Men när man ändå var där så var jag med Sarah, lyssnade när hon tränade på att läsa upp sitt projektarbetet. Vilket var jättebra och intressant! :)

Idag är det möte i Valskog, VGF kanske det heter. Klockan sju, wiha. Men jag ska kanske med Fia innan det då hon ska provsminkas i Köping inför balen. Vore kul att följa med, men få se hur det blir, beror på hur mycket jag hinner skriva innan på mitt engelska arbete. Det handlar om Human trafficking! Så nu ska jag börja skriva!

Ciao.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha jaa det heter VGF;) bra att du vet vilken förening du är med i;) hehe

2008-05-06 @ 11:35:18
Postat av: Linda

vad är VGF?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback