Ladies and hängslemen!

Bara för att jag nyss blev klar med mitt Darfur arbete och så gjorde jag ett prov imorse i inernationella relationer(som förövrigt inte gick direkt bra, men det spelar ingen roll!) så nu ha rjag bara tre grejer kvar att göra!! Tjalalaaaa för mig! :D

1 svenska läxförhör, måndag.
PA redovisning, måndag
Engelska - invigningstal, fredag!


Jag är så galet grym så jag nästan förvånar mig själv. Haha :) Ne, men det är så underbart skönt, väst jag en smula irritation för det jag har kvar. Liksom invigningstal?! Hjälp, någon? Linda? Ring! Jag funderar på att inviga en skola, eller ja flera. men jag är på en av skolorna. Haha!
"Welcome Ladies and gentlemen, boys and girls! Bla bla bla... Because the children is our future!"
Någonting i den stilen, haha. Jag har ju en början och ett slut i alla fall. Yes, box!
Lärarmiddag på fredag också, studenten närmar sig, med ibland små kliv, ibland med stora. Beror på hur man ser på saken.

Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback