Jag vill också kunna!

Jag vill också kunna göra såna där superflashiga bloggar, eller i alla fall ha en sådan! Nu ser man att alla typ har en egen stil. Jag vill också ha en egen, haha :) Så är det någon som har mycket tid och vill göra en åt mig?! Haha :) Vissa är ju asbra på att göra allt det där, jag fattar ingenting med alla koder och allt vad det är. Varför kan det inte bara vara extremt enkelt? Vilken bild vill du ha högst upp? Vad ska det stå? Vilken färg? Vilken stil? Vill du ha en klocka? En kalender? hur ska dom se ut? Det vore så mycket bättre än dom tråkiga som redan finns! Men men, dream on typ.

Ciao.

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh kolla kolla min blogg, kolla kolla jag kan!! puss!!!

Postat av: David

Det är väl inget fel på din blogg?? Lite lite bilder bara :)

2008-05-19 @ 20:00:36
URL: http://davidnilsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback