Inte värd någon rubrik, punkt

Skolan suger, skolan är hemsk. Skolan är värre än värst och jag är så jävla förbannad på vissa lärare, eller snarare en viss lärare. Just nu är lärare ute efter att plåga oss, egentligen är dom inte ett skit glada för vår skull att vi ska ta studenten, nej nej. Bara för att vi ska ta studenten och sluta till sommaren så bestämmer som dig för att plåga oss extra till studenten. Fan vad sur jag är, far åt helvete skitskola.
jag är irriterad över massor av saker nu, jag tror att jag kommer explodera. När som hellst....

Kommentarer
Postat av: Linda

"far åt" är ord som jag ska börja använda lite mer, låter lite fint, far åt helvete, alltså kanske inte fint, men just "far åt" låter lite astid lindgren liksom. Är det inte nånstans dom säger far åt pipsvängen? låter som något en sagofigur skulle säga. Du ville kanske inte åt den där sagofigurs-känslan men iaf...låter som något man skulle säga med lite pipig röst liksom. Jäääs box, nu ska jag sova så att jag orkar spendera ytterligare 10 timmar i skolan imorn...hejja mig, typ. puss puss!<3 <3

2008-05-12 @ 22:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback