Idé?

Jag är smått sugen på att tatuera mig igen. Denna gång vill jag tatuera mig höger om svanken, eller på svanken. Det är bara så synd att mitt på svanken är så jäkla vanligt. Jag vill ha någon text, kanske hela mitt namn. Sen nått blomgrejs runt det. Förut var jag inne på någon form av tribaltatuering i svanken. Men jag vill ha ngåt mer mjukt, blommor är mjukt, krumelurer är mjukt. Gällandet texten så vet jag inte exakt vad jag vill ha, som jag nämnde så kankse mitt namn. Men då kanske inte på svenska, utan på något annat språk. Eller så är ju svenska också fint, med rätt stil. :)
Men får fila lite mer på det innan jag bestämmer mig. Tatuering i höst kanske? Dax att spara pengar då :P


Ciao.

Kommentarer
Postat av: Linda

Duuueeee, jag vill också tatuera mig, C fick en tatuerings-uppslagsbok i födelsedagspresent, sån där man kan läsa om motivs olika betydelser. fint fint. puss puss!

2008-05-12 @ 22:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback