Hur svårt kan det vara?

Igår var jag och spelade lite golf, eller jag slog på rangen och så puttade jag lite. Det gick bättre än förväntat måste jag säga. Jag hysat på rangen sen puttningen gick riktigt bra, blev väldans förvånad! Haha :)

Nu sitter jag i skolan, grymt segt. För man stiger upp klcokan sju för att vara i skolan till klockan åtta men så har vi egentligen en lektion men betygen är ju satta så då tycker inte vår lärare att han behöver vara här för att han inte är klar med betydsmeddelenadena, så dom skulle vi få under dagen. Varför steg vi upp tidigt?! 

Nu ska vi gå och prata med vår handledare om hur vi ska få tag i några i våran klass så att det kan betala in till studentvagnen. Det är liksom 50 kronor per person, hur svårt kan det vara att betala in när man ska? Suck

Ciao.

Kommentarer
Postat av: Susanna

Hej fröken!

Ja, samla in pnegar...inte lätt. Oavsett om det är 10 kr el 100:-. Konstigt att det är så svårt o betala.

Du, bara så du vet " no dreads", ok, comprendo!

2008-05-28 @ 11:11:41
Postat av: Susanna

..menade pengar

2008-05-28 @ 11:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback