Händelser, tankar och sånt.

Det är två nedräkningar som gäller nu, nedräkningen till Studenten som är om exakt 30 dagar och till den dagen jag flyttar till Stockholm som det är 94 (!) dagar kvar till. Och det känns lite galet, att det är så nära. Men det är bra, det känns fint, lite läskigt men fint. Det skulle just nu kännas ännu bättre om det inte hade varit så mycker i skolan just nu. Lärare borde ha mer kontakt med varandra eller ha en mega stor whiteboard där det skrev vilken klass har fått vad att göra till vilket datum, vore det så svår? Ja, tydligen är det.

Det är andra saker som händer mer i sommar än studenten och flytten. Jag och Samuel ska förhoppninsvis åka till Finland och så ska vi på Lars Winnerbäck konsert. Jag längtar till sommaren. Men jag är lite nervös inför Stockholm, alltså över att hitta i Stockholm och så. Åka tunnelbanna och allt som hör till. Jag menar, steget från Kungsör med 9000 invånare (och då bor typ hälften ute på landet) till Stockholm med kanske 700 000 invånare är megasuperstort. Men det är fint, människor, nya människor, massor med människor, människor över allt! Men det blir någ bra, börar väl hitta lagom tills jag är klar med skolan och kanske flyttar vidare, haha. Ne, men man vet ju inte vart man hamnar efteråt. Om jag bor kvar eller flyttar någon annanstans. Troligtvis, absolut inte tillbaka till Kungsör. Skulle jag bo i Kungsör igen så skulle jag behöva va arbetslös och superfattig, typ. Men det är man nervös för att tvingas flytta tillbaka till Kungsör igen. Usch.

Jag har simmat idag, eller jag och Fia. Jag simmade 34 längder, dvs 850 meter. Jag är typ asgrym!! haha ;D Idag har jag och Samuel var tillsammans i 3 månader också, vi är så jäkla grymma. Typ häftigast i heeeela vääääärlden!! :D
Nu ska jag lägga mig för snart ringer Samuel! :)


Ciao.

Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis till månaderna, fiiiint! puss!

2008-05-06 @ 14:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback