Ge mig din lena hals.

Igår vaknade jag med att jag hade ont i halsen, då blev jag så där ljuvligt glad, ni vet som man blir när man får ont eller blir lite sjuk innan någonting kul (som min student). Så jag tog det hyfsat lignt hela dagen men så åkte jag och simma med Fia på kvällen vilken jag kände inte var det bästa jag har gjort, men det var ändå ganska skönt på något konstigt vis. Men så kom jag hem, åt lite popcorn, prata med Samuel och sen gick jag och la mig. Så när jag vaknade imorse så mådde jag likadant som igår fast snäppet värre, wiho. Men det som var skönt var att jag var ledig idag så jag sov ut gansla länge, kanske lite för länge. Men så åkte jag en sväng till skolan, hämta papper och så åkte jag och köpte halstabletter. Så nu knarkar jag Vicks fruity fresh Apple. Grattis till mig.

Ciao.

Kommentarer
Postat av: El Samuell

Aja, d e synd om min lilla älskling <3

2008-05-22 @ 18:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback