Ett spår? Flera spår? Inga spår? Utan spår!

Vi har just kommit hem från bion! Det blev inga biopopcorn, tyvärr. Var så mätt efter maten så jag orkade inga popcorn. Men det blir däremot biodricka, woho. Godis köpte vi på den där megastora godisaffären ute vid Marieberg, och ännu en gång fick svårt att begränsa oss. Haha! Det är en livsfarlig affär det där måste jag säga.
Bion var väldigt bra, skrev ju förut att den hette "Utan spår", den ganska lång men det kändes inte som det eftersom det hände någonting hela tiden. Den var lite sorglig också, endel människor dör... ganska plågsamt, eller ja det var en underdrift - väldigt plågsamt! Men helt klart värd att se ändå. Men i bioväg just nu väntar jag på att Narnia 2 ska ha premiär! :)

Nu ska jag kika lite på tv!

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback