Egentligen... 12 år går fort... inte.

Nu, nu är jag klar! Elle rja, det har jag varit i en timme och 40 minuter. helt galet, nu är jag helt klar. Ingenting kvar att göra i skolan. Mitt projektarbete var det sista jag gjorde på min 12 år i skolan. Jag satt och ksrev och skrev och skrev i typ 3,5 timmar i skolan. Om inte mer! Nu tycker jag studenten kan vara här, den kan vara imorogon. Champagnefrukost, åka vagn, sång, mössor, cider, blommor, konstiga nallar ja allt! Allt kan få komma nu. För jag är klar. 12 år har jag gått i skolan och på onsdag den 4 Juni är det slut. Då är mina år slut, men istället väntar; Sommarjobb, Finlandsresa och Stockholm flytt. Allt det och lite till är varmt välkommet. Det finns människor som inte bryr sig om min studenten, men fine! Jag bryr mig massor om den och det är underbart! :)

Ciao.

Kommentarer
Postat av: El Samuell

Min duktiga lilla älskling ;) <3

2008-05-27 @ 19:30:13
Postat av: Linda

Jag tycker att din student är supeviktig och jag skulle inte missa den om jag så bröt foten, ramlade ur ett flygplan eller ner i ett stort hål, så det så. <3 Och tänk att vi båda är klara nu! samtidigt! Hejja oss säger jag bara!! Vi är bäst tror jag nog bestämt. Puss & puss!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback