Det var en gång två nästan vuxna barn...

Nu är jag ätnligen hemma från Stockholm, har suttit i en übervarm buss i flera timmar, sen är det ju massa gator som är avstänga och det var studenten och grejer så det tog säkert 300 timmar att ta sig fram, jag lovar.
Men dagen började då med buss från skolan klockan halv nio, egentligen skulle den gå kvart över åtta med våra lärar var sena, haha! Men så åkte vi då till Stockholm, första stoppet var då Naturhistoriska riksmuseet. Den var väl ganska så kul att se allt men det var så jävla mycket småbarn där. Vid varje grej där man fick göra något var det typ jag, Sofia och massor med småbarn, askul ;P Sen efter att vi traskat runt där i nästan två timmar så åkte vi in till stan där vi skulle trska runt i ytterligare 2,5 timmar. Så på stan så gick vi in på Gina Tricot men hittade ingenting där inne, jag tror att det enbart är för att jag har presentkort där, suck. Men så gick vi åt också, blev McDonalds eftersom det var det ända vi hitta typ som inte konstade en halv miljon. Men så gick bussen hem vid tre så ja, var vid skolan vid fem. Pappa åkte tydligen också hem så kunde ha åkt med honom och sluppit den stekheta bussen. Men men, hem kom jag ju i alla fall. :)
Men vi hade ju väldans tur med vädret, nästan så att det blev för varmt ett tag men man ska väl inte klaga!

Det som gäller nu är att duscha och göra sig klar för att festa, synd bara att man mår som man gör!
But I´ll survive!

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback