Än klappar hjärtat med friska slag!

Sjung om Studentens lyckliga dag tralalaaa... Den övade vi på idag i kyrkan, men istället för att vifta med våra mössor i slutet fick vi vifta med papprena med texten, hah. Men får väl se hur det låter på onsdag ;P
Imorgon ska vi åka till Stockholm med skolan, vi ska gå på Naturhistoriska museet och så ska vi stå på stan också. Ska bli väldigt trevligt, ska ju bli så fint väder och så :)

Jag har funderat på att byta bloggplats också, den här har så jäkla tråkigt utseende. Finns en sida som har typ 50 eller 60 olika varianter på utseendet. Jag vill inte ha den här tråkiga, usch usch usch!
Nu ska jag städa hela mitt rum, för det ska det tydligen göras innan studenten! ;P
Och föresten Sussu, jag ska visst kanske göra dreads! Haha :D

Ciao.


Kommentarer
Postat av: Susanna

..och du förresten Ida, no dreads,bara så du vet!!!....annars....not nice etc etc etc

2008-05-28 @ 16:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback