32 prov, 12 redovisningar.

Nu ska jag ännu en gång tjata om skolan. Studenten är 22 dagar bort, samtidigt som det känns som att det är 22 veckor. Betygen ska vara satta nästa fredag och det känns helt galet hur vi ska hinna med allt. Och redan när vi har så mycket att göra så kommer en lärare och säger "Ja, så ska vi bara ha ett litet test på allt vi haft denna termin", det var i alla fall nåt i den stilen. Liksom, va?! Far åt pipsvängen vill man bara säga (som Linda skulle ha sagt)! Jag blir så butter, man kan väl ändå vara lite snäll nu i slutet? nejdå, vi plågar dom lite mera. Skit också. Men här kommer en lista över våra kurser (det är en som fattas och det är Psyosocialt arbete, men det är typ slut så och projektarbetet är inte heller med, skriva klart och redovisa balen.):



Men nu ska jag plugga, svenska. "vägen till Ja" Så jag får det gjort!

Ciao.

Kommentarer
Postat av: El Samuell

Du har det inte lätt, skulle aldrig orka med att ha så mycket att göra...

2008-05-14 @ 19:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback