Vissa saker ska inte killar diskutera om.

Skrev ett inlägg igår, men det försvann. Så jävla typiskt. Men men...
Trodde jag höll på att bli sjuk igår, men så var inte fallet. Vaknade istället imorse men en jävla mensvärk! å jag gick inte på första lektionen, gick på den jag hade klockan 12 iaf. Men satt där med mensvärk, så man bli ju lagom irriterad när läraren säger "då är det väl bra att du rör lite på dig". HALLÅ! Vår manliga lärare ska ge råd om mensvärk?! Ptschh. Han kanske har haft mensvärk, dvs ont i magen, ryggen och ner till knät på vänsterben. Nej, jag trodde väl inte det. Visst, vissa kanske tycker det är skönt att röra på sig. Själv vill jag bara krypa ihop till en boll och absolut inte röra på mig i onödan. Mjo.
Men ja, det ar väl dagens. Dansade igår också, det var jättekul men jobbigt och låten är hel bra! Vår danslärare är helgrym på att välja bra låtar! ;) Är du avis Linda? ;D
Tänkte på det här med facebook, det är ju ganska kul det där med alla grejer som finns. Och så finns det ju det här med att köpa och sälja sina vänner, det kan ju vara lite små kul sådär kompisar imellan men när någon gubbe köper en och ger en namnet: "On of Paul´s beautiful Pet´s xx" , då känns det lite väl överarbetat. 

Merital Family - Everybody Dance 



Adjö.
http://vidunderligt.bilddagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback