Stendamm!

Det är dammigt, jävligt dammigt rent ut sagt. Men ja,det blir väl så när man sliter ner vägg som smular sönder. Det är just vad Samuel och hans pappa har roat sig med hela dagen. Hela lägenheten är dammig, förutom i sovrummet, för in dit finns det en dörr. Det är så dammigt att Samuels datormus har slutat fungera. Jag lovar det är därför denla av, det var inte mitt fel i alla fall. Oh nej. Dammet lyckas verkligen ta sig in överallt! Jag kan t o m rita på diskbänken och på soffan. Det jag har roat mig med när dom har slitigt vägg är att ha kollar på tv,spelat spel på internet sen var jag varit ute och gått också. Gick längs med ån, och det är ju inga dåliga hus somligger där! Gudars skyming, stora hus med egna bryggor. Fin var det i alla fall. Sen fanns det sna där kolonilotter eller vad det heter, väldigt seriösa sådana, inte såna som i Kungsör inte. Små väldigt fina stugor och lite mark. Jag tror det var kolonilotter, om det inte var såna så var det jävligt små hus med väldigt små gårdar.
Jag är hungrig, vad ska man äta idag då? Kyklingsallad?

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback