Psykolotråkgi.

Fy tusan vad jag hatar psykologi,kan det göras tråkigare än såhär?! jag trodde det skulle vara ett kul ämne, och det skulle det säkert vara om... ja... hm... det kundes göras intresssant! Men men, denna uppgift var det sen skulle vi börja med någo kul sa vår lärare så ja, återstår att se om hon har rätt.

Vaknade ganska sent idag, sweeeeeeeeet. Eftersom jag går och lägger mig samtidigt som Samuel (som är runt tio, vilket också är tidigare än vad jag brukar lägga mig på vardagar) så vaknar jag också tidigare, typ runt halv tio och det är på mitt lov!! Det känns galet, för på lov ska man ju sova till typ halv tolv och gå och lägga sig vid ettt-två på natten. Haha :)

Imorgon ska vi hem till syster, det ska bli kul! :) Hon fyller ju hela 24:a år!  Vi ska äta god mat och grejs, sen på lördag ska vi ut någonstans. Så jag och Samuel stannar tills på söndag medan Mamma och Pappa åker hem på lördag. Jag vet inte vart/om vi ska ut med det blir nog kul hur eller var det än blir!:)

Plugg... igen... nu.... buhu.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback