Planer! :)

Nu sitter jag och äter PEZ. Det är riktigt gott, synd bara att det det är så drygt att lägga ner dom i dom här grejerna man får med när man köper dom, så pilligt eftersom dom är så små. Det borde finnas typ en meters rör, Då skulle man kunna pilla ner alla godisar direkt och sedan bara sitta och pluppa ut dom hur länge som hellst. Borde kanske skicka en ett brev till PEZ tillverkarna med min briljanta idé! haha :)

Jag längtar till efter balen, för då ska jag klippa mig. Det ska bli helsvart hår, sen typ under luggen ska jag färga håret lila, rött, grönt eller blått. Om jag vågar vill säga! Men det som är bra med håret är ju att det växer ut igen och så har jag ju mamma nära till hands om jag skulle ångra mig! haha :) Nej, men jag än gör så bli det nog finfint! :)

Sen efter balen är det ju inte långt tid till studenten, Yey! Och det betyder sommar! Det ska ju hända endel i sommar. Jag och Samuel ska åka till Finland någon gång, jag ska flytta till vår huvudstad(!!!), jag och Samuel ska på L.W konsert här i Örebro sen så ska jag hinna med att jobba också. Kommer bli en bra sommar tror jag! :)

Nu måste jag plugga, psykologi. Usch.

Ciao.

Barry Louis Polisar - All I Want Is You

Kommentarer
Postat av: Linda

way to go med denhär uppdateringstakten, det gör du bra!:)

2008-03-26 @ 22:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback