Lov, underbara lov!

Nu är det första dagen på lovet. Underbart skönt! Kom hit till Samuel igår, men gick och träffa Erica nästan direkt. Det var väldigt trevligt måste jag säga, och en väldigt fin lägenhet hade hon också. Blev väldigt avundsjuk, haha! :) Men om mindre än ett år kanske jag också har en egen lägenhet, till hösten får jag ju bara en en sjättedels lägenhet. Men jag tror att dom fem månaderna som det gäller antingen kommer bli grymt roliga och alla kommer att komma jättebra överens eller så kommer det bli Top Model variant över det hela. haha, Cat fights överallt! ;P
Ne, men det kommer bli bra det där, det tror jag! Eller jag hoppas på det i alla fall! :) 
Nu måste jag plugga vidare på min dator, eftersom jag får psykbryt på Samuels mellanslags tangent. För när man trycker på den så 95 % av gångerna så blir det ingen mellanslag. Oh, irriterande. Så....

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback