Kvällens fundering: Tatuering!

Nu har jag färdig städat mitt rum, så nu sitter jag och äter godis och kollar på The Tuxedo. Det är ju inte roligaste, i alla fall det där med filmen. Den är ju inte direkt über bra. men godiset där emot är väldigt gott.
Jag sitter här och kollar på taturingar också, jag vill och troligtvis ska (någongång) tatuera mig igen. Jag har funderat på svanken eller nått där runt omkring. Satt här och prata med Syster nu, och kom fram till att någonting sidan om svanken skulle nog vara snyggast eftersom mitt i svanken är så vanligt. Men jag vill ha någon typ av text också, så någon typ av text med krumelurgrejs. Bra förklaring det där, men ja så är det.
Nu ska jag gå och dricka något, fast vi har inge kul dricka hemma (nu lät det som om jag mena något alkoholhaltigt men det gjorde jag inte). Yey. Men klockan är snart nio, typ sovdax. Välkommen måndag!
Föresten, det här är mitt andra inlägg idag, ascoolt. Börjar bli bra på de här ;)

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback