BrunettIida

Ja, nu är det äntligen slut på jobbet för idag, eller ja, det var det redan för en och en halv timme sen! Jiho! :) Set är väldigt trevligt. jajemen, fem timmar storhelg. Finfint det! Så sitter och väntar på mat nu, är extremt hungrig. Ska äta potatis och fläskfilé. Mums! :D Sen så ska jag hinna städa lite i mitt rum idag också, men det gör jag nog, inga problem!

Imorgon ska jag åka tillbaka till Örebro också, roligt. Tror jag ska ta kvart över tolv tolv tåget eftersom jag ska träffa Erica på dagen/kvällen, ska ju sova hos Samuel i alla fall, ända till fredag! Roligt för mig! Så ja, han jobbar ju i veckorna med det gör ingenting, i alla fall inte nu eftersom jag har ett psykologiarbete att skriva, så måste försöka med det så jag inte behöver sitta två dagar innan och panikskriva, för det är bara drygt. Men ja, det blir nog gjort! :)

En sak jag tänkt på att är att jag borde starta en ny blogg, som ska heta "brunettIida". Det vore väldigt kul, så ska jag bara leva på 1050 kronor i månaden (plus de pengar jag jobbar ihop på Misteln), bara handla på second hand, gå med i Ung Vänster, börja träna på Nautilus, inte säga emot sig själv, inte skriva om saker jag inte vet någonting om och även (hör och häpna) när jag skriver om min pojkvän kalla honom  vid namn! Erkänn, det vore LITE roligt ;) Haha, bara vara raka motsattsen till "blondinbella" (skynda er nu in på hennes blogg så hon kan tjäna några extra slantar så hon kan äta sina dagliga ceasarsallader och handla tantkläder på Nk!), en lockande tanke i alla fall ;P Tåls att tänkas på! ^^

Sitter och lyssnar på musik nu, Soundtracket till "Juno" och på Governor Andy, bra det där med musik.
Governor Andy - Herr Svenssons dotter
Barry Louis Polisar - All I Want Is You


Ciao.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Visst, sno min grej om brunettfia du;) haha

2008-03-25 @ 18:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback