Araknofobi

Idag har varit en väldans trevlig idag, hyfsat i alla fall. Hade inga lektioner idag, det enda jag och Fia hade att göra var att åka till Kungs barkarö kyrka och till Björskogs kyrka. ta lite bilder och så till vårt arbete. Sedan åkte vi hem till Fia igen och gjorde en uppgift som vi hade fått i psykosocialt arbete. Men de gick ganska fort, sen om det blev rätt är väl en annan sak. Men det borde det ha blivit men man vet ju aldrig med det ämnet, betygskriterierna är det ju ett jävla tjat om så. Men ja, nu är den uppgiften klar i alla fall.
Jag har egentligen engelska att göra nu, men istället skriver jag det här. Hm... man borde ju kanske prioritera engelska. Så ja, det ska jag göra. Engelska nu då... mjo... Samuel kommer ikväll! Wiho! :)

Jag lider av Araknofobi, vad lider du av?
http://vidunderligt.bilddagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback