Vi har inte tid att vila, för vi måste kila...

Nu är det bestämt, idag åker jag till Samuel, yey! Ska vara där typ en vecka. Men vi ska åka hit en sväng på söndagen för jag måste klippa gräset och plocka upp avklippta grenar. Haha. men ja, det ska bli kul i alla fall.

Finns det någon förestens om vet vad som händer på midsommar? Vi har några funderingar men vet ju inte säkert. Jag hatar att inte veta. Allt ska vara planerat (nästan) in i minsta detalj. Ingenting "löser sig" om man inte ordnar det själv, så det så. Men ja, några dagar kvar innan det är midsommar så :)

Jag var upp på banken nyss också, fixade internetbank och Visa-kort. jag är inte dålig jag inte! har aldrig haft behov av det men nu till hösten så är det ju bra med Visa kort i och med att man kan köpa sista minuten biljetter och sådant och så ska jag skaffa sånt där internet som man kan bära med sig, alltså måste jag kunna betala räkningar. jajemen.

Nu ska jag torka golvet och packa så kanske jag hinner med 16,15 tåget. Jag kan ju alltid hoppas!

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback