Moder Natur har blivit förvirrad!

Nu för tiden är det nig världens konstigaste väder! Ena studenten är det strålande sol för att fem minuter senare ösregna! man bli ju för trött på det här, urk. Men men, inget man kan göra åt det ändå. Idag har jag diskat och dammsugit i köket och såharjag funderat på vad jag ska ha på mig imorgon, haha. Men blir nog min nya röda kjol och linne. Så enkelt är det! jag försökte ta kort på på nya kjolen och skjortan, gick inte direkt super, men här är de:



Nu ser man i alla fall lite grann hur det ser ut ovh hur det ska sitta! Tyvärr ser man inte speciellt bra hur bältet ser ut men det är ganska så speciellt i alla fall :)

Igår bestämde jag och Samuell för att skämma bort oss lite. Ni vet den Ben & Jerry glassen som finns som är svindyr? I alla fall, det köpte vi! En var till och med, ojoj ;P men det var så jäkla mäktigt såjag orkade inte ens halva min, haha :)
Nu ska jag göra nåt annat (läses kolla på tv)!

Ciao



Den till vänster är min och den till höger är Samuels!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback