Workie, workie!

Imorgon börjar jag jobba. Usch, usch, usch. Det är verkligen inte världens roligast arbetsplats. Jag längtar inte det minsta! Men det bli nog lättare så fort den här helgen är över. Jobbar delade både lördag och söndag. Med delad menar
jag alltså 7-12 och 16-21 båda dagarna. Hela dagen försvinner, dom där fyra timmarna man har emellan jobbet hinner man precis sätta sig ner och äta och så ska man tillbaka till. Rooooligt. Men ja, efter denna helg har jag bara en delad kvar, wiho! Och när den här helgen är slut har jag bara 16 dagar kvar att jobba också, det är också värt ett wiho! Jag fyller ju år på måndag också och då är jag ledig men då jobbar alla andra istället, så på mina fyra timmar jag är ledig på söndag på ska vi fika, Linda kommer också hem. :)  Men ja, imorgon ska jag också till Fia, fika och säga hej då för att hon sticker till Australien ett år! Jag är ju faktiskt lite avundsjuk på henne över det. Jag vill också åka till Australien, men nej då. När hon glassar där så jobbar jag på misteln och hjälper skrynkliga människor, buhu.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback