Nålbrutalitet i Västerås!



Idag har jag och Samuel varit i Västerås för att han skulle pierca sig! Han ska ju göra pluggar i öronen som jag skrev tidigare. Först så funderade han ju på att puncha men så blev det inte utan han piercade sig. Piercaren började med att pierca med en 3,2 mm kanyl sen så töjde han ut med en grej till 4 mm. Såg så brutalt, våldamt, ja jag vet inte vaddet såg ut som, så det såg säkert ut som om att det gjorde ondare ut på mig än på Samuel! Haha :) Han är i alla fall nöjd och det är bra, även om dom är ringarna är mindre sexiga ;) blir nog snyggare med pluggar! :)



Idag köpta jag skålarna till mina tallrikar också, yey! Jag tycker dom är jättefina och dom kostade bara 19 kronor styck, jäkla dyr IKEA. Hah :) Mennuharjag i alla fall 6 stycken jättefina tallrikar, 6 stycken glas och 6 stycken skålar Wiho!! :)
Nu börjar snart CSI NY!

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback