5 Myror är billigare än 4 Gina Tricot!

Gårdagen var en riktigt trevlig dag måste jag säga! Jag stack iväg vid halv ett för att möta Erica på stan, vi åt lunch på ett ställe som ligger mitt emot Waynes Coffee (som idag tydligen heter Bells Coffee), jag åt en ost och skink sallad som var riktigt god måste jag säga! Vi satt där i säkert 2 timmar. Sen bestämde vi oss för att ta en fika någonstans så vi gick till Bara vara där det blev en latte med chokladsmak och en bit cheesecake! Galet gott det med! :) Men så får vi ett infall när vi har fikat klart och det är att gå till Myrorna för att se vad dom har där. Det var riktigt kul måste jag säga, provade lite kläder och Erica hittade lite kläder och jag med. jag hat tidigare letat efter en skjorta, en stor skjorta, som man kan ha till tights och det hittade jag! Jag hittade även ett väldigt fint, ganska så brett, svart bälte att ha till! Båda dom grejerna för endast 75 kronor! Jag gillar plötsligt myrora, ganska kul vad man hittar där! Det är ju grejer som ingen annan direkt har! Så det är ju kul! :) Efter att vi varit på Myrorna så gick vi hem till Erica en sväng, sen skulle jag vara tillbaka hos Samuel vi 19 eftersom då skulle maten vara klar, haha! Han var alltså gullig och åkte och handla och lagade mat åt oss! Han är fin han! ♥ :)

Idag vet jag inte vad som händer idag, om Erica hör av sig så ska vi kanske träffas! Alltid lika trevligt! Sitta och snacka om allt och ingen i timmar! Wiho! :) Nu börjar också Midsommarplanerna och ta form föresten, skönt det! Jag hoppas på en bra midosmmar även fast det har pratats om att det ska bli regn... tyvärr. Men ja, bli vad man gör det till!

Ciao.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad händer på midsommar då?

2008-06-18 @ 17:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback