Uppdatering som du kanske inte orkar läsa, haha!

Det blev ingen uppdatering i lördags... eller igår. Har varit en helg men mycket att göra! I lördags så var vi på Marieberg, vi gick på IKEA och inne på köpcentret. Jag skulle ju köpa skålarna som tillhör tallrikarna som jag fick i studentpresent av Samuel, men dom var tillfälligt slut. Men det blev sex fina glas istället som jag tyckte passa med tallrikarna, har tyvärr ingen bild på dom nu men det kommer :) Jag ska köpa skålarna också, när dom finns eller idag på Västerås IKEA idag!
Jag köpta också en kjol och ett linna inne på Gina Tricot eftersom jag har presentkort där, men present korten hjälpte inte mycket. Hon som tog betalt slog in fel, jag ville betala med presentkorten och sen resten med mitt kort eftersom presentkorten inte räckte. Men hon slog in att jag skulle betala kontant och då blev det knas så jag fick betala allt kontant (alltså gå och ta ut pengar) så för besväret fyllde hon ett helt stämpelhäfte så jag får 150 kronor rabatt på nästa inköp! Så det var ju snällt!  :) Men ändå lite irriterande att jag inte kunde använda mina presentkort!

På lördagkväll så åkte vi hem till mig, jag och Samuel. Sedan kom Maria hem till mig också! Vi spelade spel; Labyrinten, Alfapet, Cluedo och Lustigkurre. Det var väldigt kul och jag skratta massvis när vi spela det sistnämnda spelet. Det går ut på att man ska göra massa underliga, roliga och helt enkelt konstiga saker för attta sig i mål och efter varje grej du har gjort får du ett beygskort. Det riktigt kul, inte så många lustikurrekort bara, tyvärr. Men kul ändå! Vi var klara med allt spelande runt halv tre-tre på natten, haha. Så medan andra festa järnet efter fotbollen så spelade vi spel, yey! ;P

Vaknade ganska sent på Söndagen, så det var bara att stiga upp, äta frukost och sen åka till Eskilstuna där vi hade två stop, nämligen Tonfiskparken och Samuels föräldrar. På tonfiskparken skulle vi kolla på tapeter, Samuel ska ju typ tapetsera om överallt! Och vet ni hur mycket tapeter det finns? Det bara kryllar av dom, i allamöjliga färger, former och prisklasser! Gudars skyming. En tapet finns i tusen olika varianter, först 2586 olika färger sen lite mer glansiga ochmassa annat jox. Tur att det inte är mina väggar som ska tapetseras för då skulle jag aldrig kunna bestämma mig! Haha :)

Jag skulle haklippt gräset igår också, men det började regna när jag skulle det. Men förhoppningsvis så kan jag göra det idag! Yes box, det ska bli gjort!

Idag ska jag och Samuel åka in till Västerås, han ska nämligen pierca sig i öronen. Han ska göra pluggar. Det kommer säkert bli fiiiint! Han kommer alltså pierca ganska grovt och sen töja. Om han inte går på den andra varianten som kallas pluncha (stavas det så?). Det betyder alltså att dom helt enkelt tar bort endel av örat så du har ett hål. Då slipper men att örsnibben blir större, men det kan däremot inte växa igen som töjningar kan. Så jag tycker pierca, men det är hans öra! :P

Så till sist, svar till Lindas kommentar från förra inlägget:
Okej, hoppas ni får bättre väder, Yyteri är så mycket finare då! :)Vi åker till finland den 30 Juli och kommer hem den 5 Augusti, så det blir typ 6 dagar ;P Jag är hos Samuel just nu, vi blir nog båda kvar här fram till midsommar, vi vet inte var vi ska fira midsommar än men det blir troligtvis någonstans i våra krokar; hemma, Valskog eller Eskilstuna! :)

Jag ska lägga upp bilder också, men gör det i ett eget inlägg, måste få ordning på dom!:P

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback