Nu funkar datorn igen, sweet.

Äntligen! Samuels dator har varit sönder men nu så har han fixat den, yey! Nu kan jag sitta och nörda vid datorn och skriva blogg! Yes box!:)

Kan ju börja med att skriva om vad som hände på Midsommar! Har ingen bild för tillfället, men det kommer, det kommer, jag lovar! Men det började med att jag och Samuel hämtade Calle och Chrille vid tågstation, och då får jag blommor av dom också, som är direkt plockade från tågsations rabbaterna. haha. Men så åker vi hem till mig, klockan är väl runt halv tre och dom är typ fulla;P dom började redan dricka typ elva på morgonen. Då undrar jag, hur orkar man? Gudars, hade jag gjort det så hade jag sovit för länge sen! Men i alla fall, när jag hämtat dom gör jag mig i ordning. Jag har på mig min nya röda kjol/klänning, så när jag har bytt om och sminkat mig så hör jag Chrille: Hörre du Alice, hur var underlandet?". Det tyckte dom var väldigt roligt så resten av kvällen så var jag anntingen Iida, Alice eller halvmetarn. Dom är lättroade dom där killarna! :) Men så till mat blev det grillat kött, kroketter med sås. Jättegott, hade Samuel gjort bra :) Medan vi åt kom Mia också, viket var väldigt trevligt! :D Vi drack också caprinoska som C & C bjöd på, haha. Den va faktiskt god. Men så vid kvart i sex kom Sofia och hämtade oss och vi åkte hem till henne. Där var det väldigt trevligt, träffa människor som man inte träffar så ofta :) Men vi ringde en taxi redan vi tolv eftersom vi blev så sega eftersom vi börja så tidigt, hah.
När vi väl hade kommit hem och jag hade gått och lagt mig så kommer en viss moster förbi, lite rund om fötterna, haha! Askul ;D Men ja, midsommar var väldigt trevligt och lyckad för min del! :)

På lördagen hände inte så mycket, men på söndagen så kom Mamma, Pappa och Aatu hem från Finland fick lite godis och så från dom, både jag och Samuel. ;P Jag och pappa åkte också och spela golf, 9 hål. Samuel följde också med och gick. Det gick väldigt bra måste jag säga, så lite som jag har spelat! gick på 43 slag, so visade sig vara 19 poäng så jag gick faktiskt över mitt hcp. Kändes inte helt fel faktiskt! Sen på kvällen åkte jag och Samuel hit, alltså till Örebro. Och här har jag varit sen dess, vet inte exakt när jag kommer hem, torsdag eller fredag. Beror på när jag hinner ordna de saker som måste hinnas ordna innan helgen!

Jag var med Erica igår också, det var trevligt. Blev att sitta på Farbror Melkers i flera timmar och snacka massvis. Väldigt mysigt måste jag säga! Men nu ska jag diska sen ordna med bilderna! Yes box! :)

Ciao.

Kommentarer
Postat av: Linda

Å kroketter! va gott, det var ungefär 100 år sen jag åt det, det måste åtgärdas! Nu har jag shoppas presneter till dig, 3 st, det du! ;)Puss!

2008-06-25 @ 16:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback