Sömnproblem och tandborstar!

Kolla vad klockan är och jag är vaken! Haha! Jag steg faktiskt upp klockan elva idag så jag har hunnit äta frukost också. Har enorma problem med att somna om kvällarna när jag lägger mig samtidigt som Samuel. Han lägger sig ju så tidigt eftersom han ska upp och jobba, hah ;D men idag ställde jag klockan så jag skulle komma upp hyfsat så jag inte kommer somna mitt i natten hela tiden!

Igår var jag och Samuel och handla. Jag fick en jättejättefin tandborste! En Jordan Individual, som är röd/rosa med lite mönster! Jag har tagit en bild på den men jag glömde min kamera sladd hemma så jag får ta med den på Söndag! Jag köpte också en hudkräm som luktar underbart. Me like :)

Nu tänkte jag diska, wiho!

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback