Softie pants.

Underbara sommarlov. Jag sov till tolv minuter över tolv idag, så skönt. Det enda moment som stör är att jag hela tiden vaknar med ont i halsen och mitt lock för örat vägrar att fösvinna! Jag funderar på att gå till doktorn imorgon på deras dropin tid, så jag kankse kan få penicillin så locket kan försvinna. Jag håller på att få psykbryt! Men jag kanske vaknar en dag av att det är borta, men vem vet, då skulle jag kanske inte ens märka det eftersom jag har vant mig med det!

Annars idag så händer det väl inget speciellt. pappa kommer hem idag så jag undrar om han kan klippa busken så att jag kan göra det jag lovat, sen kan jag åka till Samuel. Wiho! Mamma och Pappa ska ju åka till Finland och jag vill inte vara själv hemma så ajg åker till Samuel, mys.

Linda kollade genom sina kläder som hon hade här idag, smått kul. Hennes översättning på mjukisbyxor till Engelska var finfin - Softie pants! Och föresten, boken jag läser är så sjuk grym. Stieg Larsson - Luftslottet som sprängdes, den är helt galet bra. Man blir arg, glad, ledsen - allt på samma gång! Läs den!! :)

Dusch time!

Ciao.


Kommentarer
Postat av: Linda

haha, men det var ju värsta bästa översättningen!:) precis på pricken. Hur var ringen förretsen? puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback