Små grodorna, små grodorna...

Nu vet jag exakt vad som hände rpå midsommar! Tjoho. haha :) ne, men först kommer calle och någon/några mer hit, så

ska vi grilla och grejer, sedan så bär det av mot Sofia ikväll, jihooo! :) Det blir vänner, musik, prat, alkhol och massvis med annat trevligt! Kommer nog bli kul, kan ju alltid hoppas... lite grann! För man ska inte hoppas för mycket för då har man så höga förväntningar och då bli man besviken istället för att det inte blev fullt så kul som man hoppades! Men som sagt, lite grann kan man hoppas!

Jag är faktiskt lite trött, eftersom jag vaknade tjugo i nio. Lagom irriterande. Jag borde egentligen gå ner och dusha och börja göra mig smått klar eftersom mitt hår måste torka och grejer... men jag är för seg för det! Hmpf, det var Samuel som väckte mig, haha ;)

Ne, men ska väl sega mig ner till duschen nu... kanske bubbla?

Ciao.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, Alias är hur roligt som helst!!!:):) Vi spelade ngt liknande igår med, det var också kul, alla sånna ordspel är roliga:) PUss!!

2008-06-22 @ 10:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback