Små djur blir också offer...



Nu kollar jag och Samuel på någon film, den på fyran - Kod Mercury. Den verkar faktiskt ganska bra, handlar om någon autistisk pojke som löser någon militärkod så nu måste han tystas. Så som jag sa - den verkar bra. Jag och Samuel var iväg hem till hans föräldrar idag ju för att han skulle klippa gräset. Han glömde ta med sin kortison nässpray, så han nös minst 40 gånger medan han klippte, haha. Kul att höra på men kanske inte att nysa alla gånger! Jag satt  i en solstol på altanen och läste, jag håller på att läsa Stieg Larssons tredje bok "Luftslottet som sprängdes" den är jättabra och det var väldigt skönt. Det blev liksom precis sådär lagom varmt eftersom jag satt lite i skuggan. Jag hjälpte faktiskt till att tömma uppslamlingsgrejen. Sen efter det så skulle Samuel tvätta sin bil också, jag hjälpte till lite där också, jag tvättade av alla lik från fronten och från backspeglarna. Usch,  men den blev så ren så att den lyste som solen ;)

När vi var klara där så åkte vi hem och åt, vi blev även rastlösa så vi åkte iväg; först till Kungsudden och gick lite där, sen till Hjälmaredocka och kikade lite sen till sist så åkte vi ut till Fia och sa hej. Den var väldans trevligt. Jag skicka också satansverk (Fias foppatofflor) ut till mitten av deras pool, men dom flöt tillbaka igen, men det var kul ;P Dom hade också deras grannars hundar där och den är säkert isbjörn under cover eller nåt, för den är jättestor!

Imorgon ska det tas studentkort i skolan så imorgon blir det studentkläder och mössa på! Nu är det bara en massa dötid innan studenten och det är jättesegt! Ge mig studenten nu!!

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback