Min kamp mot smärtan

Nu, nu vet jag varför jag har lock för örat! Jag var till doktorn idag vid halv fyra, han stack in en såndär som man kikar i öronen på folk med och konstaterade att jag hade början till öroninflammation! Kul, jävligt kul. Jag blir typ aldrig sjuk, i västa fall blir jag väldigt förkyld, inge feber ingenting. Men nu ska jag plågas med nästan öroninflammation lagom till studenten. Jag blir så sur, så ledsen :( Men jag ska ligga i mitt rum och kurera mig med nässpray och tryckutjämning och jag ska inte heller röra mig i onödan förän på måndag. Det är så jag ska kämpa mot ondskans som sitter i mitt öra!

Idag så var det studentfotografering också, så det var på med alla studentkläder och mössan. Alla var verkligen jättefina! :) Jag fick sitta i mitten på första raden, haha. Sitta som vanligt alltså! Men så efter det så skulle hela våran klass åka ut till Maya för att få lunch. Det var i alla fall meningen att hela klassen skulle åka, men så blev det inte men nästan alla i alla fall. Hon bodde i ett jättefint ut, ett klassigt lanthus :P Till lunch så bjöd hon (jag tror det var Kricko och Tonny också) på grillat kött, potatisallad, sallad, bröd och sås! Det var galet gott! :)

Linda kom hem idag också, woho. Sen kommer Christoffer hit imorn också, tror jag i alla fall. Jag längtar så sjukt mycket till på onsdag. Jag kommer säkert tjata om det i varje inlägg, men det får jag gör eftersom jag ska ta studenten!!

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback