Kryllar av människor!

Så jäkla roligt, när min röst känns bättre så får jag hosta istället! 
Jag blir typ aldrig sjuk, kanske lite förkyld då och då men nu så
jävlar! Lagom innan studenten så pajar min röst, jag får hosta, lock för örat och ont i huvudet. Min lycka är gjord.

Igår var det någon form av studentfest. Det var volleyboll nere vid ekudden som gällde. Kom ner dit runt halv sju med Samuel. Hade med mig lite att dricka men drack bara en cider. Det var trevligt där i alla fall. Kikade när de spelade volleyboll och satt och prata med lite människor. Isa hade klippt sig också! Very nice måste jag säga! :)
Det var grisfesten i Köping nu i helgen också så jag och Samuel åkte in dit också och kollade lite, men stannade inte alls länge!
Moster Seija med familj kom igår också, väldans roligt måste jag säga, så nu är det typ fullt hus. Kommer vara massor med människor här på tisdag i alla fall. Då är det mosters familj, Linda och C(?). Jag och Samuel, mamma och pappa! Vi får tränga in människor lite överallt, haha :)

Nu så ska jag och Samuel till Eskilstuna, han ska klippa gräset hos sina föräldrar och så ska vi tvätta hans bil.
Bilder från helgen kommer i eftermiddag! :)

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback