Konsten att göra ingenting

Dagens planer: Göra ingenting, sminka mig, göra ingenting, träffa Erica vara lite med henne, vara med Samuel, sova! Jag tycker dom där planerna klingar fint i mina öron. Jag skulle kunna göra någonting effektivt, men nä, det där låter bättre. Men jag har faktiskt diskat idag, annars finns det faktiskt inget jag kan göra här i städväg. Eller det är snarare ingen idé eftersom Samuel renoverar så det blir lika dammigt så fort han fortsätter med det. Eftersom han just nu spacklar och slipar väggarna i vardagsrummet.

Jag och Samuel har bestämt att vi ska åka till IKEA i helgen! Då ska jag köpa dom där skålarna som tillhör tallrikarna som jag fick i studentpresent! Nu är det bäst för dom att dom finns kvar också, annars ska jag lägga mig på golvet inne på IKEA och gråta. Haha. Kanske inte gråta, men jag kommer bli väldigt grinig och butter. ;P

Nu ska jag göra ingenting, hah!

Ciao.

Kommentarer
Postat av: Susanna

...tjatmoster här....hur blev det med tandläkartiden? Har du beställt????

KRAM

2008-06-12 @ 16:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback