Jag ska bo på slottet!

Nu, nu ska ni få höra. Jag (eller snarare Samuel :P) har skrivit in mig på Öbos fastighetsgrejs! Enligt Samuel så var det
bra att göra, för att förvarje dag du är medlem få du en poäng och den som har mest poäng av de som är intresseade av en lägenhet har första tjing, så man kan alltså säga att mest poäng vinner! Men har man fått jobb här i Örebro men ingenstans att bo så kan man få förtur. Allt det här med lägenheter, hyresrätter och alla andra varjanter på rätter gör mig förvirrad. Men det ordnar sig, en vacker dag kommer jag att fatta allt. Men ni ska veta att det är ganska dyrt att bo här i Örebro, om man hittar en lägenhet vill säga....

Nu kanskedet låter som om jag har bestämt mig för att flytta till Örebro nästa år. Det skulle vara finfint att bo här, helt underbart, faktiskt. Men jag kommer att bo där det finns jobb. Så om det blir ett vikariat i ett halv år i Stockholm så tar jag det, bara jag får jobba med smink på något sätt. Jag kommer helt enkelt bo där detfinns jobb, men är jag fortfarande tillsammans med Samuel så kommer jag nog hamna i Örebro, nångång.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback