Jag måste bara berätta!

Jag glömde nämna det i mitt tidigare inlägg, det om hur ont i fötterna jag hade efter jobbet. Men Samuel var så underbart snäll och gav mig fotmassage efter jag hade duschat. Det var väldigt skönt och det uppskattades mycket! Så, nu har jag fått det sagt, tack tack Samuel ♥ :)

Jag var med Maria idag också, vi käkade ihop, kikade film och så! vad trevligt! :) Skönt att göra någonting i alla fall eftersom jag fyller år. jag fick också en present av henne och Björn! Det blev fyra stycken jätte jättefina glas! Sweet! Mycker roligare att ha fina glas i olia färger, mönster och storlekar än typ likadana tråkiga IKEA glas! yes box! :)

nu ska jag pussla och kika tv. Jobba 16-21 imorgon!

Ciao.


Kommentarer
Postat av: El Samuell

Varsågod älskling!

Jag görallt fördig vet du väll ;)

Puss <3

2008-07-01 @ 06:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback