Grattis till mig.

Idag fyller jag år, coolt. Jag är också ledig från jobet idag. det är också coolt. Men idag fyller jag alltså 19 år, eftersom alla jobbar idag (utom jag) så fick jag presenter igår! Jag fick parfym, mascara, ett block att kunna sätta bilder i, pussel, duschtvål, en Miranda nalle och jättefina glas! :) Jag fick också födelsedagspresent av Fia i lördags och det var jättefina Marilyn Monroe vinglas och en prydnadsgrej som föreställer en djävul, haha :) Så eftersom vi fika igår och så, så vet jag inte vad som händer idag, kanske ska träffa Maria! Kan ju i alla fall hoppas på det! :) Äta frukost nu!

Föresten, jag överlevde 20 timmars jobb denna helg, två delade turer! Även om mina fötter tog en väldans mycket stryck så överlvde jag i alla fall. Det enda sm behövdes när jag komm hem var en alvedon för att värken i fötterna skulle släppa! men som sagt, jag överlevde! Yey!


Grattis till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback