Ett hål i mitt hjärta...

Nu, precis nu så skriver jag mitt sista blogginlägg från min skoldator. Min superbra skoldator som jag har haft i tre år, men nu måste jag lämna tillbaka den. Det är med sorg i hjärtat jag gör det här och datorn kommer att lämna ett stort tomrum hos mig. Den har varit väldigt bra de senaste  tre åren, den har enbart gått sönder en gång, men ändå fanns allting kvar i den. Den var någonting med modekortet eller vad det heter, dataläraren sa någonting om att det brann upp. Men allting löste sig så fint ändå. Så nu är datorn tömd, tre år av sparade arbeten och bilder ligger nu i min andra hårddisk.
Många timmar har jag spenderat tillsammans med datorn, både i skolan och hemma. Gjort allt ifrån sidvis med arbeten till att inte göra någonting.

Jag vill tacka denna finfina dator för tre fina år. Den är den som har gjort alla arbeten möjliga! Haha ;D

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback