En student, två student, tre studenten...

Idag har jag varit i Eskilstuna och kikat på Nadja som har tagit studenten idag! Grattis till henne! :)
Det var galet varmt, man höll typ på att smällta bort när man stod vd skolan och vänta på att dom skulle springa ut. Haha, men det är skönt med fint väder, lite varmt, men skönt! Det var galet många studenter, fom överallt! Några stycken fler än här i Kungsör ;) Senare idag så ska vi åka hem till Nadja och som också, äta lite mat och så. Ikväll ska jag in till Eskilstuna för att vara med Samuel, får se vad som händer där. Men hoppas på nått kul!
Nu ska jag gå och göra iordning mitt smink.

Ciao.

Kommentarer
Postat av: Julia

svar ; hejsan! jag såg att du sökte makeup och hårmodeller. om du vill så ställer jag gärna upp :)

Hör av dig något genom mail :D mvh /julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback