Destination Örebro

Nu är jag i hos Samuel. Jag gick genom regn och rusk för att komma hit. jag började gå kvart i fyra, det var jättemörkt på
himlen men jag tänkte att det är lugnt, jag hinner. Men gudars vad fel jag hade. När jag precis kommer bakom ICA så börjar det spöregna, det var som om moder natur hade bestämt sig för att dränka alla som var ute och gick i Kungsör.jag blev dungsur, till och med mina underkläder var blöta. Då blir man glad. Kunde inte byta om heller så byte bara tröja på station sen åkte jag hit. Men jag hade tur, för när jag är vid Örebro C så ringer Samuel och han kommer och hämtar mig vid Södra så jag slipper gå den sista biten till honom. Det är inte långt med det är drygt att gå i blöta kläder.
Men nu är jag i alla fall framme! Sweet! :) Så nu ska jag kika på tv! :)

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback